Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2015 02:06 - История за едно момиче
Автор: van4eto55 Категория: Други   
Прочетен: 833 Коментари: 1 Гласове:
0



 Искам да разкажа една история за едно момиче, с което се запознах скоро. В нея виждах силна и независима личност с свое собствено мнение и богат опит в живота. Тя беше себе си по всяко едно време. Не показваше слабост или мъка,тя знаеше ,че за да преживее в този отвратителен свят трябва да е силна и да бъде себе си. Познаваше почти целия град, всеки и помагаше - я с пари ,я с услуга ,но и тя не им оставаше длъжна. 
 Запознанството ми с нея беше много интересно. Аз работех като сервитьорка в един престижен и много известен ресторант в града и имахме недостик на персонал. Една вечер докато бях на смяна това момиче се появи с усмивка до ушите ,уверена походка и много заразителна положителна енергия ,която се усещаше "от километри". Беше дошла за интервю за работа. Можете да предположите какво стана – наеха я. На следващия ден като отидох на работа тя беше вече там и се смееше доста заразително докато си "чукаше лафа" с другите колеги и се опознаваха. Аз влязах ,поздравих всички, докато нея само я погледнах с усмивка и отидох да се оправям за работа. След минута някъде тя беше пред мен ,гледайки ме доста странно. "Здравей аз съм Нана." – каза тя и ме гледаше право в очите ,без да подаде ръка както се прави попринцип ,просто седеше и ме гледаше. "Ваня." – не можех да кажа нищо друго в този момент ,бях като шокирана от лъчезарната енергия която струеше от нея. "Коя зодия си?" – продължи тя разговора ако можеше така да се нарече. – "Близнаци." – самоуверено отвърнах аз. – "Близнаци?! О, как мразя тази зодия. Много ми е противна." - отсече тя ,обърна се и замина. Седях като ударена от гръм. Веднага след като се осъзнах какво каза тя тръгнах след нея с въпросите "защо?" , "толкова ли е гадна тази зодия?" , "какво съм ти направила?" , "ти коя зодия си?" и още куп други въпроси. След като спря и се обърна към мен ме погледна право в очите за пореден път и ми каза "Не визирам точно теб ,не знам каква си в действителност но попринцип мразя близнаците ,въпреки че ходя с близнак!" – засмя се и замина на където беше тръгнала. Това беше най-интересното ми запознаане с който и да е през целия ми живот ,а аз познавах доста хора. В интерес на истината явно това запознаване ни сближи толкова много че в момента сме доста добри приятелки. Тя е по-голяма от мен с около 8 години ,но за сметка на това в душата си е все още на 18 и това ни прави още по-близки.Почнахме по-често да караме смени заедно ,забавлявахме се на работа ,смените бяха разтоварващи пълни със тъпотий и всякакви щуротий. Постепенно почнахме да излизаме заедно ,запознаваше ме с нейните приятели ,както и аз я запознавах с моите.  



Продължението след няколко дена.... ;) 


Тагове:   момиче,   история,   едно,   Нана,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. martiniki - веселба!
22.12.2015 17:35
Нана значи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: van4eto55
Категория: Други
Прочетен: 204799
Постинги: 26
Коментари: 75
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол